سوالات متداول
:: مشکلات عدم اتصال
1 - چرا چراغ اینترنت روی مودم خاموش است و صفحه ای باز نمی شود؟
ابتدا می بایست بررسی نمایید که آیا چراغ لینک ثابت و روشن است یاخیر که در صورت خاموش بودن چراغ لینک باید راهنمای چراغ لینک را مطالعه نمایید. اما در صورتی که چراغ لینک ثابت و روشن بوده و صرفا چراغ اینترنت خاموش است باید تنظیمات مودم را بررسی نمایید که بسته به نوع مودم تنظیمات آن متفاوت بوده و می بایست بخش راهنمای تنظیم مودم را مطالعه نمایید.
2 - مودمم روی حالت کانکشنی متصل میشه اما روی حالت PPPOE وصل نمی شود؟
ابتدا مودم را ریست کرده و مجدد تنظیم نمایید. سپس از داخل تنظیمات مودم بررسی نمایید که گزینه ی NAT فعال باشد. مرحله ی بعد میزان MTU را تغییر دهید. درصورت عدم رفع مشکل ابتدا میزان پارامترهای خط را بررسی کرده و سپس متناسب با آن تنظیمات ADSL Mode را انجام دهید. درصورت عدم رفع مشکل در هیچ کدام از موارد فوق با مودمی دیگر بررسی نمایید.
3 - علت قطع ووصلی اینترنت چیست؟
ابتدا می بایست بررسی نمایید که زمان قطعی اینترنت آیا چراغ لینک هم خاموش می شود یا صرفا چراغ اینترنت خاموش می شود. درصورتی که چراغ لینک هم خاموش می شود باید پارامترهای کیفی خط که در صفحه تنظیمات مودم موجود هست را بررسی نمایید و در صورتی که پارامترهای کیفی خط غیرنرمال بود ابتدا اتصالات داخلی را بررسی کرده و سپس تنظیمات ADSL Mode را متناسب با پارامترهای کیفی انجام دهید. در صورتی که چراغ لینک ثابت بود و فقط چراغ اینترنت قطع می شود باید تنظیمات مودم را برروی حالت کانکشنی تنظیم کرده و سپس بررسی کنید. اگر در این حالت مجدد قطعی اینترنت به وجود آمد، ابتدا پارامترهای خط را بررسی کنید و سپس متناسب با آن تنظیمات ADSL Mode را انجام دهید یا اتصالات داخلی را بررسی کرده و حدالامکان مودم را بدون تجهیزات بدون خط متصل نمایید. اما درصورتی که در حال کانکشنی متصل ماند و ارتباط قطع نشد مشکل از سمت مودم می باشد.
4 - علت خطای 691، 619، 629 ویا 907 در حالت کانکشنی چیست؟
علت بروز این خطا علل مختلف می تواند داشته باشد که می توان به چند نمونه اشاره کرد: 1- اشتباه وارد کردن رمز اتصال به اینترنت در حالت کانکشن 2- به علت عدم تطبیق مک آدرس محدود شده در حساب اینترنتی مشترک با مک کارت شبکه سیستم فعلی جهت اتصال به اینترنت 3- محدود بودن مک آدرس مودم و تلاش برای اتصال در حالت کانکشن(bridge)4- محدود بودن مک آدرس کارت شبکه به یک سیستم و تلاش مجدد جهت اتصال از سیستم دیگر 5-اتصال همزمان دو سیستم از یک اکانت در اتصال کانکشن(bridge)
5 - از چه طریق می توان آدرس پورت یا PITP محدود شده به سرویس را آزاد کرد؟
ازطرق تماس از خود شماره ای که رانژه سرویس دارد با 2020 داخلی 213 یا داخلی 216
6 - علامت ضربدر برروی وایرلس لپ تاپ نشان از چیست؟
1- خاموش بودن وایرلس لپ تاپ 2- وجود مشکل در درایور کارت شبکه وایرلس و یا غیر فعال بودن آن
جهت بررسی پوشش خدمات +ADSL2 در منطقه خود تلفن ثابت خود را وارد نمایید








وب مک طراحی سایت در مشهد بهینه سازی سایت در مشهد