سوالات متداول
:: مشکلات افت سرعت و بازنکردن سايت
1 - من قبلا مشکل افت سرعت نداشتم اما در حال حاضر بعد از خرید سرویس جدید هر ماه چند روز اول ماه سرعت مناسب است و سپس مشکل افت سرعت دارم؟
در سرویس های جدید، کلیه سرویس ها از یک میزان آستانه یا FUP به صورت ماهیانه برخوردار هستند که در صورت اتمام شارژ حجمی سرویس سرعت برروی 128Kbps محدود شده و می توانند به صورت نامحدود تا زمان شارژ مجدد سرویس از اینترنت استفاده نمایند.به طور مثال در صورت خرید سرویس غزال با ماهیانه 40 گیگابایت ترافیک بین الملل، درصورت اتمام 40گیگابایت سرعت برروی 128Kbps محدود می شود و می توانید تا زمان شارژ مجدد از اینترنت استفاده نمایید.
2 - من در پیام رسان تلگرام مشکل دارم و نمی توانم استفاده کنم؟
از اردیبهشت ماه سال 1397 پیام رسان تلگرام بنا به دستور مقام محترم قضایی فیلتر شده است.
3 - علت پایین بودن سرعت دانلود چیست؟
در صورتی که متوجه شدید مشکل افت سرعت در دانلود دارید می بایست ابتدا از طریق سایت http://speedtest.tci.ir تست سرعت انجام دهید که مشخص شود سرعت دریافتی شما چه میزان است سپس با میزان سرعت سرویس خریداری شده خود مقایسه نمایید. درصورتی که میزان سرعت دریافتی از میزان سرعت سرویس خریداری شده پایین تر بود، پارامترهای کیفی خط که در صفحه تنظیمات مودم موجود هست را بررسی نماید. در صورتی که پارامترهای خط غیرنرمال بود تنظیمات ADSL Mode را متناسب با پارامترهای کیفی خط انجام دهید. درصورتی که پس از تنظیمات ADSL Mode همچنان پارامترهای خط غیرنرمال بود اتصالات داخلی بررسی نمایید ویا مودم را به صورت مستقیم بدون تجهیزات روی خط متصل نمایید. درصورتی که با راهنمایی فوق مشکل برطرف نشد می توانید با بخش پشتیبانی 2020 تماس گرفته تا مشکل توسط کارشناسان این مجموعه بررسی شود.
جهت بررسی پوشش خدمات +ADSL2 در منطقه خود تلفن ثابت خود را وارد نمایید








وب مک طراحی سایت در مشهد بهینه سازی سایت در مشهد