سوالات متداول
:: راهنماي شارژ و تمديد حساب
1 - من از چه طریق می توانم سرویس خریداری نمایم؟
در حال حاضر از دو طریق امکان خرید سرویس وجود دارد: 1- تماس با شماره تلفن 2020 واحد فروش 2- مراجعه به نمایندگان رسمی معرفی شده در قسمت نمایندگان پرتال
2 - از چه طریق می توانم به صورت آنلاین سرویس خود را شارژ نمایم؟
صرفا تنها پرتال رسمی جهت شارژ و یا تمدید سرویس پرتال شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی با آدرس http://adsl.tckh.ir قسمت "ورود به سامانه" است.
3 - برای فعالسازی سرویس رزرو چه اقدامی باید انجام بدم؟
فعالسازی سرویس رزرو از دو طریق امکان پذیراست: 1- تماس با 2020 واحد پشتیبانی 2- فعالسازی از طریق سامانه مدیریت مشتریان به آدرس Http://adsl.tckh.ir قسمت " ورود به سامانه " و پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور استفاده از پنل می توانید در بخش خرید سرویس، سرویس رزرو خود را فعال نمایید.
4 - موقع خرید شارژ سرویس به درگاه بانک متصل نمی شوم؟
ابتدا مطمئن شوید که از فیلترشکن استفاده نمی کنید. سپس حافظه نهان مرورگر (cache)را خالی نمایید. درصورت عدم رفع مشکل DNS های شبکه مخابرات را روی کارت شبکه یا مودم خود ست نمایید و در انتها با مرورگر دیگر بررسی نمایید
5 - آیا می توان با اینترنت شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی به صورت رایگان فیلم و سریال مشاهده کرد؟
بله، در حال حاضر با قرارداد صورت گرفته با مجموعه ی Aio مشترکین شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی می توانند بدون کسرحجم فیلم و سریال تماشا نمایند. البته قبل از استفاده می بایست ابتدا اشتراک سایت مورد نظر را خریداری نمایند.
6 - از چه طریق می توان IP استاتیک خریداری نمود؟
در حال حاضر می توانید از طریق تماس با شماره 2020 واحد فروش ویا مراجعه به نمایندگان رسمی فروش اینترنت شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی اقدام به خرید IP استاتیک نمایید.
7 - آیا امکان خرید سرویس برروی خطوط PCM هست؟
بله، ابتدا می بایست از طریق تماس با شماره تلفن 2020 ویا مراجعه به نمایندگان رسمی فروش اینترنت شرکت مخابرات ایران منطقه خراسان رضوی اقدام به ثبت درخواست رفع PCM نمایید، سپس درصورتی که مرکز تلفن مربوطه امکانات لازم جهت رفع PCM را داشته باشد می توانید سرویس ADSL خریداری نمایید.
8 - از چه طریق می توان نام کاربری و کلمه عبور ورود به سامانه ی مدیریت مشتریان را دریافت کرد؟
از طریق تماس با شماره تلفن 2020 داخلی 216 واحد پشتیبانی
9 - چرا نمی توان سرویس خود را از طریق 2020 داخلی 3 شارژ کرد؟
شارژ سرویس از طریق سامانه ی 2020 داخلی 3 مختص به مشترکین سرویس خانواده بوده و سایر مشترکین امکان شارژ خودکار از طریق IVR یا سامانه ی گویا را ندارند
10 - از طریق سامانه ی مدیریت مشتریان(ADSL.TCKH.IR) شارژ خریداری کردم و مبلغ از حساب کسر شده اما شارژ سرویس انجام نشده است. از چه طریق می توان پیگیری کرد؟
در صورت تراکنش ناموفق، وجه کسر شده حداکثر طی مدت 72 ساعت توسط بانک به حساب برگشت می شود. اما درصورتی که پس از 72 ساعت مبلغ برگشت نشد می توانید با شماره تلفن 2020 داخلی 216 واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
11 - از چه طریق می توان از باقیمانده شارژ حجمی و زمانی سرویس دریافت شده مطلع شد؟
از دو طریق می توانید از باقیمانده حجم و زمان سرویس خود مطلع شوید: 1- با تماس از خود شماره ای که دارای رانژه سرویس است با 2020 داخلی (215) 2- از آدرس adsl.tckh.ir بخش " ورود به سامانه " با نام کاربری و کلمه عبوری که از بخش پشتیبانی 2020 دریافت کرده اید، وارد پنل کاربری خود شوید
12 - چگونه می توان از میزان باقیمانده ترافیک بین الملل مطلع شد؟
برای بدست آوردن میزان باقیمانده ترافیک بین الملل کافیست ترافیک باقیمانده سرویس را تقسیم بر 4 کنید.
13 - من مشترک حقوقی هستم و پس از خرید سرویس یا ترافیک نیاز به دریافت فاکتور دارم. درصورت خرید آنلاین از طریق پرتال چگونه می توانم فاکتور خود را دریافت نمایم؟
پس از ورود به پرتال به آدرس ADSL.TCKH.IR گزینه ی " ورود به سامانه " را انتخاب کنید، پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت " عملیات مالی و بانک مجازی " سربرگ " صدور فاکتور " را انتخاب و متناسب با خرید انجام شده می توانید نسبت به دریافت فاکتور خرید خود اقدام فرمایید.
14 - آیا امکان شارژ سرویس از طریق کارت شارژ وجود دارد؟
در حال حاضر خیر
جهت بررسی پوشش خدمات +ADSL2 در منطقه خود تلفن ثابت خود را وارد نمایید








وب مک طراحی سایت در مشهد بهینه سازی سایت در مشهد